понедељак, 9. април 2018.

Ljubav prema sebi je moj carobni stapic

MEDITACIJE ZA ISCELJENJE VASEG ZIVOTA Lujza L.Hej


Zasluzujem divna iskustva

Svi ljudi zasluzuju srecu i ispunjene zivote.Kao vecina ljudi,i ja sam nekada verovala da zasluzujem samo malo dobra.Nekolicina ljudi veruju da zasluzuju celokupno dobro.Ne ogranicavajte svoje dobro.Vecina nas je bila uslovljena da veruje da dobro u zivotu moze da se zavredi jedino kada jedete svoj spanac,cistite svoju sobu,zacesljate kosu,izglancate cipele,ne pravite buku,i tako dalje.Iako ovo mogu biti vazne stvari da se nauce,one nemaju nista sa vasim unutrasnjim samovrednovanjem.Mi moramo da znamo kako smo vec dovoljno dobri i kako bez ikakvog ciscenja zasluzujemo divan zivot.Ja sirim svoje ruke i izjavljujem s ljubavlju da zasluzujem i prihvatam sve dobro.

Ja s lakocom podnosim zivot

Ja se prilagodjavam,podnosim i s lakocom savladavam zivotne izazove.Moje celije i organi znaju tacno sta treba da rade,a ja im pomazem u njihovom poslu hraneci se zdravo i razmisljajuci bistro,stvarajuci pozitivne misli pune ljubavi.Za svaki deo moga tela postoji mentalni obrazac.Stomak je deo tela u kom se vare i prihvataju ideje.Kada se dogodi novo iskustvo,ponekad imam problem da ga prihvatim.Cak i usred velikih promena,u stanju sam da izaberem misao koja glorifikuje moje sustinsko i vecno bice.Ja sam bozanski velicanstveni izraz zivota.

Moja bolest je vredan ucitelj

Prirodno je da sam zdrava.Prirodno je da sam fleksibilna,sposobna da lako ucim nove stvari,da se smejem,menjam i rastem.Bolest je povezana sa otporom da se pomirimo s razvojem dogadjaja u nekim aspektima zivota i s nemogucnoscu da oprostimo.Ja na bolest gledam kao na licnog ucitelja koji dolazi da mi pomogne na mom putu ka visem razumevanju.Kao i svaki drugi ucitelj,postoji kao oslonac na putu do cilja,a kada naucim lekciju,prelazim na sledecu fazu svog isceljenja.Svaka osoba na planeti ukljucena je u isceljenje nekog dela svog zivota.Ja pomazem svom telu,umu i duhu da zive zdravo kreirajuci neznu atmosveru oko sebe.To su moje telo i um i ja sam za njih zaduzena.

Idem kroz zivot lako i bez napora

Idem kroz zivot sa stavom koji prate misli o sreci u najrazlicitijim iskustvima.Postoje bezbrojni nacini da se nesto ucini.Ako smo obavili veliki deo posla,imamo razloga za radovanje.Ako nismo uradili bas nista,svejedno se radujemo.Sta god da uradimo savrseno je u datom trenutku.Zaista ne postoji nista sto,,moramo da uradimo''.Postoje stvari koje bi bilo najbolje uraditi;sve u svemu,uvek imamo izbor.Zivot je avantura i univerzum je uvek na nasoj strani!

Ja sam energija

Oslobadjam svoju energiju radeci stvari u kojima uzivam.Dok svesno priznajem energiju ljubavi u svom zivotu,razresavam sebe starih kivnosti koje su me povlacile na dno.Kada osetim umor,ja se odmorim.Cak,s vremena na vreme, dajem sebi dozvolu da ne radim apsolutno nista.Moja energija danas zraci i mirna je.Smejanje,pevanje i igranje moje su prirodne,svakodnevne i spontane reakcije.Znam da sam deo Bozanskog plana.Obezbedjujem prostor u sebi za ljubav,optimisticne i razdragane obrasce,da mogu neprestano da klijaju,pustaju korenje i rastu.Negujem ih svojim pozitivnim stavom.

Samo budite ono sto jeste

Ja volim sebe u sadasnjem trenutku upravo onakvu kakva jesam.Dok ovo radim,osecam kako se moj stomak opusta i osecam misice vrata i ledja kako se nezno prilagodjavaju jedni drugima.Ranije sam imala otpor prema voljenju i prihvatanju sebe,verujuci da moram da cekam dok ne izgubim visak kilograma ili ne obezbedim posao,ljubavnika,novac ili nesto drugo.Dogodilo se da,cak i onda kada sam izgubila na tezini ili zaradila novac,i dalje nisam volela sebe i samo bih napravila novu listu.Danas odustajem od svoje liste ocekivanja!Ovaj momenat je neverovatno mocan.Uzivam u osecanju da dopustam sebi da budem ono sto jesam.

Ljubav prema sebi je moj carobni stapic

Svakoga dana mi postaje sve lakse da gledam svoje oci u ogledalu i kazem:,,Volim te bas takvu kakva jesi.''Moj zivot se poboljsava i bez mog ucesca u njegovom popravljanju.Nekada sam bila osoba koja je sve popravljala.Popravljala sam svoje veze.Popravljala sam stanje  bankovnog racuna.Popravljala sam odnos sa sefom,svoje zdravlje i kreativnost.A onda sam jednog dana otkrila magiju.Kada sam istinski mogla da volim sebe,da zaista volim svaki deo sebe,desila su se cuda u mom zivotu.Problemi su poceli da se resavaju i nije vise imalo sta da se popravlja.Onda se fokus moje paznje pomerio s popravljanja stvari na voljenje sebe i verovanje univerzumu da ce mi doneti sve sto mi treba i sve za cim zudim.
  




Нема коментара:

Постави коментар

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...