уторак, 17. април 2018.

Mudre zene ne pevaju bluz

MEDITACIJE ZA ISCELJENJE VASEG ZIVOTA LUJZA L.HEJ

Uvek imam izbor da biram svoje misli

Nijedna osoba,mesto ili stvar nema nikakvu moc nada mnom,osim ukolko im ja tu moc ne dam,jer sam ja jedini mislilac u svom umu.Ja imam neizmernu slobodu u tome da mogu da vidim zivot na pozitivan nacin umesto da se zalim ili budem ljuta na sebe i druge.Zalbe na ono sto nemam predstavljaju jedan nacin nosenja sa situacijom,ali to nista ne menja.Kada volim sebe i nadjem se usred neke negativne situacije,mogu da kazem nesto poput:,,Spremna sam da se oslobodim obrazaca u svojoj podsvesti koji doprinose ovom stanju.''Svi smo mi pravili negativne izbore u proslosti.Ipak, ovo ne znaci da smo mi losi ljudi,niti da smo se zauvek zaglavili u ovim negativnim izborima.Mozemo uvek odluciti da se oslobodimo starih sudova.



Moje srce je moj dom 

 Ja u svom srcu osecam da sam kod kuce.Svuda gde zivim,sa sobom nosim svoje srce.Dok pocinjemo da volimo sebe,zaticemo se kako obezbedjujemo bezbedan i udoban dom za sebe.Pocinjemo da se osecamo kao kod kuce u svom sopstvenom telu.Nas dom je ogledalo nasih misli i ono sto osecamo da zavredjujemo.Ako je vas dom aljkavo mesto i osecate se ugusenim,samo pocnite sa jednim od uglova ili jednom od soba.Isto je i sa vasim umom-zapocnite sa menjanjem jedne po jedne misli.Na kraju ce celo mesto biti uredno.Dok radite posao na ciscenju,podsetite se da takodje ocistite i prostor u svom umu.

Ja blagoslovim svoje prihode ljubavlju i gledam ih kako se uvecavaju

Moji prihodi su savrseni za mene.Svakog dana volim sebe pomalo vise i dok to cinim, primecujem da sam spremna za nove vrste prihoda.Napredak dolazi u mnogim formama i kroz brojne kanale.Nema ogranicenja.Neki ljudi ogranicavaju svoje prihode recima da zive od tacno odredjenih prihoda.Ali ko ih je ogranicio?Pojedini ljudi osecaju kako ne zasluzuju da  zaradjuju vise nego sto je njihov otac zaradjivao ili da se uspnu iznad finansijskog nivoa roditelja.Vi mozete premasivati nivo njihovih prihoda,pa ipak i dalje voleti svoje roditelje.Postoji jedan beskonacni univerzum i iz njega proistice sav prihod koji svako ostvaruje.Moji trenutni prihodi odrazavaju moja uverenja i kapacitet da osetim da zasluzujem.To nema nikakve veze sa uzimanjem,vec sa istinskim dopustanjem sebi da prihvatim.Ja prihvatam zdravi tok prihoda za sebe.



 



Obracam paznju na dobro u zivotu

Znam da dobro obitava u svakom trenutku,na svakom mestu i da cak i u najgorim situacijama moze da se nadje zrno dobrote.Gubitak posla ili voljene osobe ili zdravlja dovodi me licem u lice sa najvecim strahovima.Ipak,jasno mi je da se priroda gnusa vakuuma.Kada jedna stvar ode,nesto drugo ce doci na njeno mesto.Udahnem duboko i verujem da ce se zivot uvek pobrinuti za sve moje potrebe.Ucim da verujem.Zivot me voli i nikada me nece izneveriti.Sada se desava samo ono sto je za moje najvece dobro.

Uvek imam sve sto mi je potrebno


Nasledila sam veliko blago-ljubav u svom srcu.Sto vise delim ovo blago sa drugima,to postajem bogatija.Napredak pocinje sa time da se osecamo dobro po pitanju samih sebe.Nije bitno koliko novca imam.Ako se ne osecam dobro vezano za sebe,ne mogu istinski da uzivam u bilo kojoj kolicini novca.Moja kuca,prijatelji,odeca i bankovni racun samo odrazavaju moje misli o sebi,i bez obzira na to gde sam i sta se dogadja,ja imam moc da promenim svoje misli.Istinski napredak nikada nije odredjen kolicinom novca;to je stanje uma.Moj um je otvoren za prihvatanje napretka.Jednom dnevno ja siroko rasirim svoje ruke i kazem:,,Ja sam otvorena da primim sve dobro i sve obilje Univerzuma.''


Moja najbolja veza je ona koju imam sa samom sobom 


Veze su divne i brakovi su divni,ali oni su privremeni zato sto dodje vreme da se okoncaju.Jedina osoba sa kojom ostajem zauvek sam ja.Moja veza sa mnom je vecna.Stoga sam ja svoj najbolji prijatelj.Svakoga dana provodim malo vremena da se povezem sa svojim srcem.Umirim se i osetim kako moja ljubav protice kroz moje telo,otklanjajuci strah i krivicu.Bukvalno osecam kako ljubav preplavljuje svaku celiju mog tela.Znam da sam uvek povezana sa univerzumom koji me voli bezuslovno,kao sto sam povezana i sa svima drugima.Dok u sebi stvaram sigurno mesto za ljubav, privlacim k sebi ljude pune ljubavi i nezna iskustva.Vreme je da odbacim od sebe predstave o tome kako veza treba da izgleda.


Mudre zene ne pevaju bluz


Pre stotinu godina,neudata zena je mogla jedino da bude sluzavka u necijoj kuci,obicno neplacena za svoj rad.Nije imala nikakav status,nije se pitala ni za sta i morala je da prihvata zivot onako kako joj je unapred bio predodredjen.U tim vremenima zeni je bio potreban muskarac da bi imala kompletan zivot.Cak je i pedeset godina kasnije,izbor neudate zene bio suzen i ogranicen.Danas neudata zena u Americi  ima citav svet pred sobom.Moze da se uspne onoliko visoko koliko joj njene sposobnosti i vera u sebe dozvoljavaju.Moze da putuje,bira zanimanje,zaradjuje znacajnu kolicinu novca,neguje mnoga prijateljstva i kreira za sebe veliko samopouzdanje.Da,postoji dosta toga sto treba nauciti.Ali zene su veoma dugo cekale da im se vrati njihova moc.Sad kada ima vise ,,singl'' zena nego,,singl''muskaraca,pojavljuju se nove prilike za rast.Hajde da iskoristimo vecinu njih.Ako trenutno nemamo Gospodina Pravog u svom zivotu,jos uvek mozemo biti Gospodjice Prave,same za sebe.























Нема коментара:

Постави коментар

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...