четвртак, 21. фебруар 2019.

STA JE POTREBNO ZA SRECU

Ukoliko ste pomislili da vam za srecan zivot treba puno toga potpuno ste u krivu.Tri stvari su potrebne za srecu,a nedostaje li nam samo jedna od njih,osecacemo teskobu,tvrde psiholozi.

Sve sto vam je potrebno,su tri stvari,imate li njih,preplavi ce vas zadovoljstvo.



SAMOSTALNOST I KONTROLA + OSECAJ SPOSOBNOSTI + BLISKOST = SRECA


Na putu do sreće je potrebno zadovoljiti tri uslova. Prvi je samostalnost i kontrola nad životom i poslom. Ukoliko sami donosite odluke i imate slobodu izbora osećaćete se zadovoljno i ispunjeno.


Život u strahu od donošenja odluka je stresan, no ukoliko se osećate sposobno i imate samopouzdanja zadovoljili ste drugi uslov i prešli više od pola puta do sreće.


No to još uvek nije dovoljno, potrebna je i treća stvar kako bi potpuno izbacili osećaj nesigurnosti i teskobe te uživali u srecnom životu.



Bliskost s ljudima je ono što će vam u kombinaciji s osećajem sposobnosti, samostalnosti i kontrole doneti osećaj sreće.


Naravno to baš i nije jednostavno, a pogotovo kada treba uskladiti te tri stvari!


Nedostaje li vam jedna od tri stvari pokušajte se okrenuti lepim stvarima i proverite jeste li srecniji nego što mislite. Za početak zagrlite sestru ili brata, umesto da gledate televiziju izađite na piće s prijateljem i pogledajte fotografije s porodicnih druženja. Smešite li  se na njima, srecniji ste nego što mislite i potrebno vam je još samo malo...


8 коментара:

  1. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

    ОдговориИзбриши
  2. Zena koja mo je pomogla jeste jedna baka starija koja radi preko 40 godina spajanje ljubavi i mene je spojila sa covekom koji me je ostavio. Divim se zeni i hvala joj do smrti !!!! +38765717269 njen broj

    ОдговориИзбриши
  3. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

    ОдговориИзбриши
  7. Ko ima probleme vezane za ljubav ,crnu magiju,vlasku crnu magiju slobodno nek nazove gospodju Jovanku,evo broja :Viber,Wacap +381612487225.

    ОдговориИзбриши
  8. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...