среда, 4. април 2018.

Komunikacija je pesma ljubavi

Ja menjam svoj zivot kada promenim svoje razmisljanje

Mi smo Svetlo.Mi smo Duh.Mi smo cudesna sposobna bica,svi mi.Vreme je da priznamo sebi da sami kreiramo sopstvenu realnost.Tu realnost kreiramo svojim umovima.Ukoliko zelimo da promenimo svoju stvarnost,onda je vreme da menjamo svoje misli.Ovo cinimo birajuci da razmisljamo i govorimo na nov i pozitivan nacin.Pre mnogo godina sam naucila da, ako uspem da promenim svoj nacin razmisljanja,uspecu da promenim svoj zivot.Promena naseg misljenja je zapravo odustajanje od nasih ogranicenja.Kada napustimo svoja ogranicenja,pocinjemo da bivamo svesni beskonacnosti zivota oko nas.Pocinjemo da razumemo da smo vec savrseni,celoviti i potpuni.Svaki dan postaje sve lakse.

Biram da zivim svoju najvisu svesnost

Biram da se prisetim da svaki problem ima resenje.I da znam da je trenutno stanje nesto sa cime mogu izaci na kraj.Zbog toga sto sam odlucna da posmatram situaciju na ovaj nacin,sadasnji problemi su za mene privremena stvar.Oni su nesto na cemu radim.Ja sam dobra osoba.Biram da odbacim osecanje sazaljenja prema sebi.Voljna sam da naucim lekciju i da otvorim sebe za dobro koje Univerzum ima da mi ponudi.Biram da budem voljna da se menjam.Prihvatam cinjenicu da necu uvek znati kako ce stvari da se odvijaju.Mogu da verujem i mogu da znam.Sve ce se okoncati na najbolji nacin.Sve je dobro.

Vidim jasno

Posedujem jasnu percepciju vizije i svrhe.Moje unutrasnje znanje me uvek usmerava na puteve koji su predvidjeni za moje najvece dobro i najvece zadovoljstvo.Povezujem se sa beskonacnoscu zivota u kojoj je sve savrseno,celovito i potpuno.Koncentrisana sam u sredistu zivota koji se neprestano menja.Pocinjem da vidim dobro u svakome i u svemu.

Komunikacija je pesma ljubavi

Komunikacija u ljubavi jedno je od najradosnijih i najsnaznijih iskustava ljudi.Kako da stignem do ovog prostora?Uradila sam veliki posao na sebi,procitala sam mnoge knjige i stigla sam do razumevanja principa zivota koji kaze:,,Ono sto mislim i govorim ide izvan mene,Univerzum odgovara i meni se to vraca''.Tako sam pocela da trazim pomoc i da posmatram sebe.Kako dozvoljavam sebi prostor u kome cu posmatrati sebe bez osude i bez kritikovanja,pocinjem da ostvarujem veliki napredak u komunikaciji ljubavi.U sta verujem?Sta osecam?Kako reagujem?Kako mogu voleti vise?I onda kazem Univerzumu:,,Nauci me ljubavi''.

Ja sam neuporediva

Ovde sam da bih naucila da bezuslovno volim sebe i da volim druge ljude.Premda svaku osobu odredjuju neke merljive cinjenice kao sto su visina,tezina,ja sam mnogo vise od svoje fizicke pojavnosti.Tamo gde se nalazi moja snaga,stanuje nemerljivi deo moje licnosti.Uporedjivanje sebe sa drugim ljudima cini da se osecam superiorno ili inferiorno,ali nikada istinski onakvom kakva jesam.Kakav gubitak vremena i energije!Svi smo mi jedinstvena,cudesna bica i svako je drugaciji i poseban.Uvazavajuci to,ja se povezujem sa  jedinstvenim izrazom vecnog jedinstva koje jesam i koje svi mi jesmo.Sve u fizickom svetu se menja.Dok se prepustam toku ovih promena,nastavljam da se povezujem s onim sto se nalazi u meni,a sto je dublje od bilo koje promene.

Ja stvaram svoju sopstvenu sigurnost verujuci zivotu

Ako se dogodi nesto nad cime osecate da nemate kontrolu,tada momentalno upotrebite pozitivne afirmacije.Nastavite da ih govorite sebi neprestano dok se pokrece kroz taj mali prostor.Kada stvari ne idu kako treba,mozete sebi da kazete sledece:,,sve je dobro,sve je dobro''.Kad god osetite potrebu da kontrolisete stvari,trebalo bi da kazete sebi:,,Verujem procesu zivota.''Tokom zemljotresa i drugih prirodnih katastrofa,mozda ce pomoci da kazete sebi:,,Ja sam u frekvenciji i harmoniji sa zemljom i kretanjem zemlje.''Na ovaj nacin je sve sto se dogadja u redu,zato sto ste u harmoniji sa tokom zivota.

Umirem i radjam se svakoga dana

Mi svi dolazimo na sredini filma,a takodje i odlazimo usred filma.Nema pravog ili pogresnog vremena,vec samo naseg vremena.Smrt nije poraz.Ljudi koji su vegetarijanci umiru i ljudi koji jedu meso umiru.Ljudi koji proklinju i ljudi koji meditiraju umiru.Dobri ljudi umiru i zlikovci umiru.Svi odlaze.To je normalan i prirodan proces.Dok se vrata u ovom zivotu zatvaraju,vrata drugog zivota se otvaraju.Ljubav koju nosimo iz ovog zivota prati nas u nasem sledecem iskustvu.Smrt je oslobadjajuci metod posle koga se ponovo radjamo u sledecoj fazi beskonacnog,vecnog zivota.Ja znam da sam,bez obzira na to gde se nalazim,uvek sigurna i voljena i u potpunosti podrzana od strane zivota.

MEDITACIJE ZA ISCELJENJE VASEG ZIVOTA Lujza L.Hej

Нема коментара:

Постави коментар

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...