понедељак, 2. април 2018.

Ja sam svetlo koje sija

MEDITACIJE ZA ISCELJENJE VASEG ZIVOTA lujza L.Hej

Ja zracim prihvatanjem

Ako zelim da budem prihvacena onakva kakva jesam,onda moram da budem voljna da prihvatim druge onakvim kakvi jesu.Mi uvek zelimo da nas nasi roditelji prihvataju u potpunosti,a ipak sami cesto nismo voljni da prihvatimo njih onakvima kakvi jesu.Prihvatanje je davanje sebi i drugima mogucnosti jednostavnog postojanja.Arogantno je postavljati standarde za druge.Mi mozemo da postavljamo standarde jedino za sebe.Cak i u tom slucaju mi tezimo da to vise budu smernice nego pravila.Sto vise upraznjavamo samoprihvatanje,to ce nam biti lakse da napustimo navike koje nam vise ne sluze.Za nas je lako da rastemo i da se menjamo u atmosferi ljubavi.

Oprastam sebi i oslobadjam sebe

Snazna potreba za bilo cime sto je izvan mene same jeste zavisnost.Mogu biti zavisna od droga ili alkohola,seksa ili duvana;a mogu takodje da budem zavisna od okrivljivanja i osudjivanja drugih,od bolesti,od sumnje,od prihvatanja uloge zrtve do prihvatanja uloge odbacene.Ipak,ja mogu da prevazidjem ove stvari.Prepustanje zavisnosti predstavlja odustajanje od svoje moci u korist neke supstance ili navike.Ja uvek mogu da povratim svoju moc.Ovo je trenutak u kome preuzimam natrag svoju moc.Biram da razvijam pozitivne navike,znajuci da je zivot tu za mene.Voljna sam da oprostim sebi i nastavim dalje.Posedujem unutrasnji duh koji je uvek bio uz mene,a sa mnom je i sada.Opustam se i pustam da stvari teku,i vodim racuna da disem dok odbacujem stare navike i pocinjem da primenjujem nove pozitive.

Komuniciram slobodno

Za mene je bezbedno da odrastem.Volim da ucim,rastem i menjam se,i osecam se sigurno usred svega toga,znajuci da je promena prirodan deo zivota.Moja licnost je fleksibilna i za mene je lako da idem zivotnim putem.Moje unutrasnje bice je celovito;stoga sam sigurna u svakoj vrsti iskustva.Kada sam bila malo dete,nisam znala sta ce buducnost da donese,Kako upravo otpocinjem svoj put ka zrelosti,shvatam da je sutra jednako nepoznato i misteriozno.Biram da verujem da je za mene sigurno da rastem i preuzimam odgovornost nad sopstvenim zivotom.Moje prvo delo kao zrele osobe jeste da naucim da bezuslovno volim sebe,jer jedino tako mogu da izadjem na kraj sa svim sto buducnost moze da donese.

Na pocetku se nalazi rec

Svaka pojedina misao koja se rodi i svaka recenica koju izgovorim jeste afirmacija.Bilo pozitivna,bilo negativna.Pozitivne afirmacije stvaraju pozitivna iskustva,negativne afirmacije stvaraju negativna iskustva.Ako posadimo seme paradajza,iz njega ce iskljucivo nici biljka paradajza.Iz zira moze da nikne jedino hrastovo drvo.Stene ce porasti u psa.Ukoliko neprestano ponavljamo negativne izjave o sebi ili svom zivotu,mi time nastavljamo da proizvodimo sve vise negativnih iskustava.Ja se sada uzdizem iznad navika koje postoje u mojoj porodici i koje podrazumevaju da sve vidim na negativan nacin.Moja nova afirmativna navika jeste da govorim samo o dobrim stvarima koje zelim da vidim u svom zivotu.Jedino tada ce mi doci dobro.

I ovo ce proci,a mi cemo uzrastati i imati korist od toga!

Mi ovde bukvalno plovimo neistrazenim vodama.I svako ko je ukljucen radi najbolje sto moze sa znanjem i razumevanjem kojim raspolaze u ovom trenutku u vremenu i prostoru.Budite ponosni na sebe sto radite vise nego sto ste mislili da mozete.Setite se da je neko,negde na ovoj planeti,bio izlecen od svake bolesti koju smo bili u stanju da stvorimo.Mora da postoji odgovor izlecenja.Nije vazno kojim jezikom govorite.Ljubav se obraca svima nama iz srca.Provodite vreme tokom svakog dana smirujuci se i osecajuci kako ljubav iz vaseg srca struji kroz vase ruke i noge i kroz svaki organ u vasem telu.Ljubav je isceljujuca sila.Ljubav otvara sva vrata.Ljubav je uvek spremna sila koja je tu da nam pomogne da prevazidjemo svaki izazov u svojim zivotima.Otvorite svoje srce.Pustite ljubav da tece.Osetite Jedinstvo sa Silom koja vas je stvorila.

Stvaralac sam svog zivota

Nijedna osoba,mesto niti stvar nema moc nada mnom,jer ja sam jedini mislilac u svom umu.Kao dete prihvatala sam autoritarne figure kao dobre.Sada ucim da sebi vratim snagu i postanem sopstveni autoritet.Sada prihvatam sebe kao mocno,odgovorno bice.Dok meditiram svakog jutra dolazim u dodir sa svojom unutrasnjom mudroscu.Uvecavajte,ulazite i sirite ono sto radite na Zemlji do svog Bozanskog Izvora.Sve je dobro.

Nema ogranicenja u mom zivotu

Putevi prema mudrosti i ucenju uvek su otvoreni,i sve vise i vise biram da idem njima.Barijere,blokade,prepreke i problemi moji su licni ucitelji koji mi daju priliku da iskoracim iz proslosti u Celokupnost i Mogucnosti.Volim da prosirujem svoj um,smisljajuci najvise dobro koje se moze zamisliti.Kako moj um uspeva da zamisli sve vise dobra,barijere i blokade nestaju.Moj zivot postaje prepun malih cuda koja nailaze iz vedra neba.Povremeno dajem sebi dozvolu i da ne radim apsolutno nista,vec da samo sedim i budem otvorena prema Bozanskoj Mudrosti.Ja sam ucenik zivota i volim sto je tako.

Lepota me pokrece i isceljuje

Lepota se nalazi svuda oko nas.Prirodna lepota isijava iz svega,pocevsi od svakog malog cveta i odblesaka svetla na povrsini vode do tihe snage starog drveca.Priroda me uzbudjuje,obnavlja i osvezava.Ja pronalazim opustenost,zadovoljstvo i isceljenje u najjednostavnijim stvarima u zivotu.Dok posmatram prirodu sa ljubavlju,nalazim da je tada lakse da gledam na sebe na isti nacin.Ja sam deo prirode;prema tome,ja sam prelepa na sopstveni jedinstveni nacin.Gde god da pogledam,vidim lepotu.Danas vibriram u skladu sa svekolikom lepotom u zivotu.

Ja lako placam svoje troskove

Sila koja nas je stvorila stavila je sve pred nas.Na nama je da to zasluzimo i prihvatimo.Sve sto imamo danas ono je sto smo prihvatili.Ako zelimo nesto drugacije ili vise ili manje od onoga sto imamo,necemo to pribaviti prituzbama;nesto drugacije mozemo dobiti samo prosirivanjem svoje svesti.Prihvatajte sve svoje racune s ljubavlju i radujte se dok ispisujete cekove,znajuci da vam se ono sto dajete vraca visestruko uvecano.Pocnite da se osecate pozitivno kada su u pitanju ove teme.Racuni su zaista divne stvari.To oznacava da je neko imao dovoljno poverenja da vam da svoju uslugu ili proizvod,znajuci da vi imate sposobnost da platite za to.

Volim svoj auto

Voznja je za mene bezbedno i prijatno iskustvo.Ja vodim brigu o svom autu i moj auto se dobro stara o meni.On je spreman da podje svuda sa mnom.Imam divnog mehanicara koji,takodje,voli moj auto.Ja punim svoj auto ljubavlju kad god udjem u njega,tako da ljubav uvek putuje sa mnom.Ja odasiljem ljubav drugim vozacima na putu jer svi mi putujemo zajedno.Ljubav ide ispred mene i ljubav mi otpozdravlja na mojim odredistima.

Ja sam svetlo koje sija

Moje telo je cudo.Tela ljudi do kojih nam je stalo takodje su cuda.Nasa tela znaju kako da reaguju u hitnim slucajevima,znaju kako da se odmore i kako da dopune sebe.Mi ucimo da osluskujemo svoja tela i da pruzamo svojim telima ono sto im je potrebno.Ponekad je briga za druge sveprozimajuci posao.To je mnogo vise nego sto uspevamo da sagledamo.Naucite da zatrazite pomoc.Bilo da primate ili pruzate pomoc,voleti sebe je najvaznija stvar koju mozete da ucinite.Kada istinski volite i prihvatate sebe upravo onakvim kakvi ste,u vama se ,,menjaju brzine,, na odredjenom nivou.Najednom,mozete da se opustite jer znate,duboko u svom srcu,da je sve dobro.


Нема коментара:

Постави коментар

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...