петак, 3. август 2018.

NEKO TVOJ


Često sam odlazio. I okretao se i kažu tada poželiš da se nekad vratiš. I vraćao sam se. I ništa nije bilo isto, ni pejzaži, ni ljudi, ni ja. Shvatio sam ne treba se vraćati, ono što je bilo lepo neka zauvek ostane u snovima. Večno će trajati…


 Sećanje je jedini svedok da si imao nekoga ko možda i nije bio tvoj.

 Nemoj da ti je svejedno.Od toga se covek nikada ne oporavi.
 Ako jednom odes,nemoj se okrenuti,jer ako se okrenes moras se vratiti,a ja ne zelim da se vratis odlazeci.

Ne citaj s usana.Usne izgovore stotinu lazi.Citaj iz ociju.Oci ispricaju stotinu istina.


I ja uvek kad zažmurim kažem: „Samo srce da oseti draž.“ Život vara, no i on nekada radostima ukrašava laž.
                                                                   

                                                                 SERGEJ JESENJIN

Нема коментара:

Постави коментар

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...