среда, 30. мај 2018.

OD KADA SAM SE ZAVOLELA VOLIM


,,Ptica se probija iz jajeta.Jaje je svet.Ko hoce da bude rodjen,mora da razrusi jedan svet.Ptica leti ka Bogu.Bog se zove Abraksas.''Herman Hese



Od kada sam se zavolela,shvatila sam da su bol i emocionalna patnja samo upozorenje koja mi govore da trenutno zivim u suprotnosti sa sopstvenom istinom.Danas znam da se to zove BITI VERODOSTOJAN.
Od kada sam se zavolela,shvatila sam koliko moze biti uvredljivo kada pokusavam da nateram nekoga da radi ono sto ja hocu,iako znam da trenutak nije pravi i da ta osoba nije spremna za to,pa cak i onda kada sam ta osoba ja.Danas to zovem POSTOVANJE.
Od kada sam se zavolela,prestala sam da zudim za nekim drugacijim zivotom i mogla sam da uvidim da je sve sto me je okruzivalo u stvari bilo poziv da rastem i da se razvijam.Danas to zovem ZRELOST.
Od kada sam se zavolela,shvatila sam da sam pod bilo kojim okolnostima uvek na pravom mestu,u pravo vreme i da se sve dogadja tacno u pravom trenutku.Tako sam mogla biti mirna.Danas to zovem SAMOPOUZDANJE.
Od kada sam se zavolela,prestala sam da samoj sebi kradem vreme,i prestala da pravim grandiozne projekte za buducnost.Danas radim samo ono sto mi donosi radost i srecu.Radim stvari koje volim da radim i koje mi vesele srce i cinim to na sopstveni nacin i u sopstvenom ritmu.Danas znam da se to zove JEDNOSTAVNOST.
Od kada sam se zavolela,oslobodila sam se svega sto nije bilo zdravo za mene:hrane,ljudi,stvari,situacija i svega ostalog sto me je vuklo ka dnu,a dalje od sebe same.U pocetku sam to zvala ,,zdravi egoizam'',ali danas znam da je to LJUBAV PREMA SAMOJ SEBI.
Od kada sam se zavolela,prestala sam da zelim da sam uvek u pravu,tako sam manje gresila.Danas sam shvatila da se to zove SKROMNOST.
Od kada sam se zavolela,odrekla sam se navike da zivim i dalje u proslosti i da se brinem za svoju buducnost.Sada zivim samo za ovaj trenutak u kojem se sve desava.Tako zivim svakog dana i to zovem ISPUNJENJE.
Od kada sam se zavolela,spoznala sam da moj um moze da me poremeti i da od nekih svojih misli mogu da se razbolim.Ali cim sam pocela da koristim svoje srce,moj um je dobio dragocenog saveznika.Danas to zovem MUDROST SRCA.
Nema potrebe da se plasimo svadja,suocavanja niti bilo kakvih problema,jer se i zvezde ponekad sudare pa i iz sudara nastane neki novi svet.Danas znam:TO SE ZOVE ZIVOT.

Morate se otisnuti izvan onoga sto zelite da uradite i izvan onoga sto mislite da bi trebalo da uradite i tek onda mozete videti jasno svetlo koje vam pokazuje sta da uradite. D.Zohar i J.Marsal



Нема коментара:

Постави коментар

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...