уторак, 14. април 2020.

ALBERT AJNSTAJN ZA SVA VREMENA

Evo kako je razmišljao najveći među najvećima…



1. Pokušaj da ne postaneš čovek od uspeha, već čovek od vrednosti.

2. Uči od juče, živi za danas, nadaj se za sutra.

3. Jednom kada prihvatimo naša ograničenja, mi ih prevazilazimo.

4. Ne možemo da rešimo probleme istim načinom razmišljanja kao kada smo ih i stvorili.

5. Jedini izvor znanja je iskustvo.

6. Neko ko nije napravio nijednu grešku nikada nije ni probao ništa novo.

7. Razlika između gluposti i genijalnosti jeste što genijalnost ima svoje granice.

8. Logika će te odvesti od tačke A do tačke B. Mašta će te odvesti svuda.

9. Važna stvar je da ne prestaneš da pitaš. Radoznalost ima svoj razlog zbog kog postoji.

10.Da smo znali šta je to što radimo, ne bi se zvalo istraživanje, zar ne?

11. Jedina stvarno vredna stvar je intuicija.

12. Nije do toga da sam toliko pametan, već do toga što ostajem sa problemima duže.

13. Informacija nije znanje.

14. Nikada ne razmišljam o budućnosti – ionako dolazi dovoljno brzo.

15.  Obrazovanje nije bubanje činjenica, već treniranje uma da misli.

16. Probao sam 99 puta i doživeo neuspeh, ali 100. put došao je uspeh.

17. Nikada ne doživljavaš neuspeh sve dok ne počneš da se trudiš.

18. Samo onaj ko se posvećuje nečemu svom svojom snagom i dušom može biti istinski majstor. Iz tog razloga majstorstvo zahteva celu osobu.



1 коментар:

  1. Život može biti težak i vjerujte mi, život je igrao na mene puno trikova, nikad ne vjerujem u vudu ili lijevanje čarolije iako sam pročitao neke knjige o njima. Specijalni čovjek zvan dr. Ajayi dokazuje mi da je vudu / spellcasting stvaran i da postoji. Moje ime je Sophia i imam 45 godina s troje djece i suprugom koji voli. 8 dobrih mjeseci bio sam u depresivnom stanju jer se moj suprug jednog jutra probudio i napustio kuću s nekom odjećom bez ikakvog objašnjenja, čekao sam da se tog dana vrati kući, ali on ga nigdje nije našao, nazvao sam i rekao da ga više ne zanimaju naš brak ili djeca, ovo mi je ohladilo kožu i bio sam u šoku jer se ne mogu sjetiti da smo imali problema, a kasnije sam otkrio da je s drugom ženom, svi su razgovarali i napor da ga natjeram da se vrati kući bio je neuspjeh, ponaša se kao da me nikad prije nije poznavao. Čitao sam članak na web mjestu kad sam vidio svjedočenje žene koja tvrdi da joj je dr. Ajayi pomogao da riješi svoje obiteljske probleme i da je prekinula njegov kontakt. Odabrao sam kontakt i poslao ga je pravopisu dr. Ajayi, objasnio sam mu svoje probleme, rekao je da se ne bih trebao brinuti da će sve biti u redu. Sumnjam u to, ali sam se odlučio predomisliti. Rekli su mi neke stvari koje da radim, znate li da sam 3 dana nakon čarolije ujutro čula kucanje na vratima, vani je bilo moje muž, rekao je da ne zna što radi i ne mogu se sjetiti koliko je dugo bilo van kuće, vrlo sam sretan što sam dobio muža i hvala. Drži Ajayi, čarobnjak, jer kontaktirajte ga, moj život ide bez problema i želim da ljudi odu tamo kroz moj prethodni uvjet da imam brzu pomoć. Zbog toga dijelim svoje svjedočenje. Ako prolazite kroz bilo kakve životne poteškoće, obratite se dr. Ajayiu putem e-maila: drajayi1990@gmail.com ili Viber / Whatsapp: +2347084887094 i bit će vam drago što ste uspjeli.

    ОдговориИзбриши

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...