субота, 1. децембар 2018.

30 MUDROSTI ZA ZENE U TRIDESETIMA

Iako se mnoge žene u tridesetima još uvek osećaju kao devojčice, ipak trebaju znati da je došlo vreme za sazrevanje i životne mudrosti

<



 Ono što se devojkama tolerise u dvadesetim godinama života, u tridesetima ne prolazi. Iako su u toj dobi još uvek mlade, neke životne mudrosti ipak trebaju naučiti.







 1.Najveća greška je kad shvatite da grešite, a ne činite ništa da to promenite.



 2.Pričekajte najmanje dve nedelje nakon prekida veze, a tada dogovorite posetu frizeru.



 3.Onima koji vas iscrpljuju, recite u lice šta imate.



 4.Čak i najveće sniženje neće vam pomoći da u pogrešnoj veličini odeće izgledate dobro.



5.Smejanje njegovim šalama na višoj je ceni od kulinarskih veština.



6.Zapamtite da se obećavajući momci kriju u zoni prijatelja, stoga otvorite oči.



7.Crno će vas učiniti mršavijima, više nego dijeta s grejpom.



8.Retro moda dolazi u obzir samo ako je niste nosili u vreme kad je postala popularna.



9.Najbolje prijateljice pronađite u gay muškarcima.



10.Najbolji seks je siguran seks.



11.Kada vam ljudi otkriju svoje mane, verujte im.



12.Ako njegova fotografija iz profila izgleda kao da je snimljena 80-ih, onda verovatno i jeste.



13.Nemojte pitati jeste li debele ako ne možete podneti iskren odgovor.



14.Razgovor za posao jedini je trenutak kada vam skromnost neće ići u prilog.



 15.Žena koja govori najmanje, najviše zna.




16.Ako se s njim viđate samo kad padne mrak, a još uvek niste upoznali njegovu porodicu, niti njegove prijatelje, onda on nije vaš dečko. Bez obzira na to koliko već meseci spavate s njim.



17. Muškarac ceni dobar oralni seks više od dobrog snalaženja u kuhinji.


18.Nemojte piti i slati poruke bivšim ljubavnicima u alkoholisanom stanju.



19.Za tri meseca sve će biti drugačije nego što je sada, stoga glavu gore.



20.Kreme za zaštitu od sunca su imperativ. Bez rasprave.



21.Pronađite radost u jednostavnim stvarima.



22.Kreativnost je pokretač svega - znajte je naplatiti.



23.Prestanite ponavljati stare obrasce i usvojite nove oblike ponašanja.



24.Osoba koja pred vama ogovara druge ljude, bez sumnje ogovara i vas.



25.Budite otvoreni za promene, ali beskompromisni kada je reč o vašim vrednostima.



26.Zapamtite da ono što želite ne mora nužno biti i ono što trebate.



27.Uz dobar život ide i dobra frizura, stoga ne štedite na frizeru.



28.Velika ljubav i veliki uspesi idu uz veliki rizik.



29.Sjajan seks ne zahteva uvek veliko promišljanje.



30.Zavirite malo u sebe i pokušajte se bolje upoznati.









1 коментар:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































    Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































    ОдговориИзбриши

Osmeh je sve

SRECA,MISLIM DA JE SRECA PROSTA JEDNOSTAVNA DODIRLJIVA SVIMA JER MI SMO SRECA SAMI,SVOJI DOVOLJNI...